Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, September 17, 2013 | 7:53 AM | 0 Atasinchi
assalamualaikum semua :)

mungkin malam ini mlam yang paling sedih buat aku . orang aku sayang yang aku cube nak setia dengan dia .
dia buat hati aku terluka . bertapa hancurnya hati aku sekarang .
tapi aku tetap sayangkan dia . walaupun dia dah tinggalkan aku dengan tanpa kata apa2 .
mungkin ini semua takdir bagi aku yang tak gerti nak jaga hati orang lain .
hati sendiri je aku fikirkan . ini cubaan bagi aku . aku kena sabar dan sabar :'(
semua orang mesti ada alami macam aku inikan . semua orang penah ada pasangan kan ?
semua orang penah sweet2 dengan pasangan diaorang kan ? dan semua orangkan berpisah dengan pasangan dia orang walaupun selama mana pun kalau jodoh dia orang mesti dia orang akan lama :)
susah sebenarnya bercinta ketika waktu remaja ini mesti je cinta takkan kekal -_-
kalau aku ada jodoh dengan maybe akan berjumpa dengan dia balik . insya'allah :)
kalau takde jodoh jumpe jelah nanti kalau dah besar ye . tunggu aku dah berjaya baru aku nak jumpa cinta yang betul2 cinta tu :D kbhai


PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You all my name susy kartini.. 15 y/o.. kulaijaya,johor.. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google